sábado, 2 de mayo de 2009

A OUTRA CARA DE LOPO E MARTÍN DE FERREIRA

Estiven todo o mes de abril facendo presentacións e aínda queda algunha máis por concertar. A verdade e que paseino pipa estes días encontrándome cunha morea de xente, amigos e tamén moitos descoñecidos que se foron achegando ás presentacións. Tamén quero destacar o trato que me brindaron os amigos libreiros, sentínme en cada unha das presentacións como na miña propia casa.
Na presentación de Vigo, na libraría Banda Deseñada, achegouse o meu amigo e compañeiro de profesión Alberto Turuto e deume o album para que llo asinase. Cando o abrín encontreime con este debuxo dentro. Unha grata sorpresa que quero compartir aquí. A primeira versión de Lopo e Martín de Ferreira feita por outra man.
A verdade é que o album esta funcionando mellor do que eu esperaba e despois da acollida que esta recibindo non poido máis que expresar a miña satisfacción e agradecemento a todos os que o mercades e me facedes chegar os vosos comentarios e críticas.
GRACIÑAS!!

No hay comentarios: