viernes, 12 de diciembre de 2008

A CORUÑA MIRADA CON ARTE

Onte o xornal La Opinón agasallou aos seus lectores coa derradeira lámina da colección A Coruña mirada con Arte na que participamos catro ilustradores, cunha ilustración semanal cada un de luns a xoves e durante un mes. Os compañeiros de aventura foron os colegas Fernando Llorente, Marcos Calo e Santy Gutiérrez. O resultado desta colección se alonxa bastante da típica serie de láminas que aparecen polo xeral cos xornais xa que non están feitas desde unha perspectiva técnica clásica como o debuxo artístico, a litografía, etc; senón desde a mirada da ilustración. As que fixen eu son dalgunha maneira unha pequena mostra dalgúns lugares e zonas da cidade herculina que dalgunha maneira están ligados as miñas raices coruñesas. Aínda que non se repartiron seguindo un orde cronolóxico, as miñas terían este:

A Rúa de Santiago no casco antigo, onde se criou a miña nai.

O atrio de San Nicolás, onde se criou e xogaba o meu pai de pequeno.

A Casa das Ciencias, onde eu correteaba durante a miña primeira infancia.

Os canones que están diante do xardín de San Carlos, dando un gran salto no tempo ata a miña xuventude, foron testigos de longas noites de punk-rock e botellón, na época na que as tribus urbanas impoñiamos a nosa propia lei nas rúas.

O Obelisco é a miña reivindicación sobre un elemento moi representativo da Coruña, que vive á sombra da famosa Torre de Hércules máis representa unha parcela concreta dentro da historia da cidade que é ben atractiva.

5 comentarios:

Unknown dijo...

Que buenas estas ilustraciones. Me gusta la idea del proyecto.
Abrazos desde Bilbao

manel cráneo dijo...

Gracias , Dani, aprovecho para linkarte desde aquí. Abrazos.

Pablo Gallo dijo...

Pues sí, me han gustado mucho las ilustraciones. Me han traído además muchos recuerdos.

Abrazos también desde Bilbao.

Anónimo dijo...

manel, és o desenhador que melhor retrata corunha! sem rival. nom é só o desenho em si, é o "feeling" de todas estas estampas que tantas vezes pateamos ^__^
kb

VERONICA LEONETTI dijo...

Me encanta esta serie. Una mirada no solo con arte, sino también talento especial.